Online marketing – Úvod (part 1.)
Tí z nás, ktorí žijú pre online marketing, už dlho vedia, aký účinný môže byť online svet na našich spotrebiteľov. Dosiahnete výsledky, ktoré z tradičných marketingových taktík už dosiahnuť nemôžete .
Ak ste však nikdy nevyužívali online marketing, môže sa zdať, že robíte obrovský krok do neznáma. Existuje veľmi veľa výkonných a nových taktík ale, ktorá bude efektívna práve pre vaše podnikanie?
Printové reklamy, rozhlasové spoty alebo svetelné reklamy môžu znieť sexi, ale dnešným spotrebiteľom tieto taktiky príliš neovplyvňujú návštevnosť, objem predaja ani hodnoty objednávok.
Preto sa úspešné firmy spoliehajú na digitálny marketing.
Preto som tu, aby som vám povedal, čo je digitálny marketing, ako sa to robí a ako môžete ťažiť z týchto taktík, ktoré preukázateľne zvyšujú tržby a zisky.
Digitálny marketing – definícia
Začnime základmi…
Čo je digitálny marketing?
Digitálny marketing je akt propagácie a predaja produktov a služieb využitím online marketingových taktík, ako je marketing na sociálnych médiách, marketing vo vyhľadávaní a e -mailový marketing.
To je formálna definícia. Ale úprimne, digitálny marketing je len marketing.
Pravidlo #1 v marketingu je urobiť správnu ponuku v správnom čase na správnom mieste. Musíte sa spojiť so zákazníkmi tam, kde sa nachádzajú. Nie je prekvapením, že dnešní spotrebitelia sú online: stretávajú sa na sociálnych sieťach, informujú sa o novinkách a blogoch a vyhľadávajú online, keď to potrebujú.
Preto na dosiahnutie lepších marketingových výsledkov musíte byť aj online – upútať pozornosť ľudí, vzbudiť záujem o vaše produkty a služby a zvýšiť predaj pomocou digitálneho marketingu.
A funguje to tak dobre, obchodníci to nepovažujú za alternatívu k „tradičnému“ marketingu. Sú nadšení z výsledkov, ktoré dokážu generovať.
Ako funguje digitálny marketing?
Digitálny marketing funguje tak, že vytvára kontaktné body alebo body interakcie v rôznych digitálnych kanáloch – ako je Facebook, vyhľadávače, e-mail a YouTube – s cieľom vybudovať vzťah s potenciálnymi zákazníkmi.
Andrej Martiník
Najnovšie články
Kontaktný formulár